Scoutingbal

Scouting Langenboom organiseert jaarlijks met carnaval het Scoutingbal, bedoeld voor alle kinderen van Langenboom vanaf groep 4, zonder eindleeftijd.
(Voor kinderen vanaf 0 jaar t/m groep 3 is op woensdagmiddag het Beverbal van 14:30-16:00)

Het jeugdprinsentrio is eregast en tegelijkertijd jury voor de mooist of juist gekst verklede ,geschminkte kinderen. Als scouting stimuleren wij natuurlijk dat de kinderen zelfs iets maken/verzinnen. Of zich zelf schminken. In de ene zaal is worden er allemaal carnavalsliedjes gespeeld door onze eigen DJ. In de andere zaal is een winkeltje waar de kinderen snoepjes of iets anders lekkers kunnen kopen. De ouders kunnen hangen aan de hangtafels of lekker in de zithoek gaan hangen terwijl de kleinsten feesten.

Samengevat

• Gratis entree
  • Vrijdag 26 januari 2024
  • Van 18:30 tot 22:30
  • Locatie: Blokhut Scouting Langenboom
  • Voor iedereen vanaf groep 4
  • Aanmelden niet nodig

Spijkerbroekhangen

Wie hangt het langste aan een spijkerbroek. De hele avond mag iedereen proberen het record te verbreken. De winnaar gaat met een mooie wisselbeker naar huis.

Funny Bunny

Voor de oudste feestvierders is aan het einde van de avond Funny Bunny. Wie kan de meeste spekjes in de mond stoppen.

2016 scoutingbal 120 kopie